Nätverket Expansiva Växjö

Växjö kommun har ett samarbete med företag, universitet, organisationer och föreningar. Samarbetet kallas för nätverket Expansiva Växjö.

De personer som är med i nätverket

träffas några gånger varje år.

Varje träff handlar om ett visst ämne.

Ett ämne kan vara hur många bostäder som ska byggas.
Ett annan ämne kan vara
hur vi får alla i Växjö att trivas bättre.

Vill du veta mer om nätverket
och hur du kan bli medlem?

Då kan du kontakta Växjö kommun.
Säg att du vill prata med någon om Expansiva Växjö.

Telefon 0470-410 00

E-post naringslivskontoret@vaxjo.se

Skriv ut
Senast uppdaterad: 5 september 2017
Lättläst