Evenemang

Gillar du att titta på teater, dans eller utställningar?
Gillar du fotboll, basket eller innebandy?

Du kanske vill prova på någon aktivitet.
Eller lära dig mer
om något du tycker är intressant.

Då är det bra
att titta i evenemangskalendern.

Evenemangskalendern heter "Upplev mer".
Den kan du få gratis
på biblioteket eller på turistbyrån.

I evenemangskalendern
finns information om olika aktiviteter.
Det kan vara information
om matcher, konserter och danskurser.

Det finns också en kalender med evenemang
Den finns på kommunens hemsida.
Där kan du söka efter evenemang.

Här hittar du blandade evenemanglänk till annan webbplats.
Dessa sidor är inte skriva på lättläst.

Här hittar du evenemang för ungdomarlänk till annan webbplats.
Dessa sidor är inte skrivna på lättläst.

Skriv ut
Senast uppdaterad: 7 september 2017
Lättläst