Kompiskortet

Kompiskortet är för dig som har en funktionsnedsättning.

Tillsammans med en kompis kan du
ta del av olika aktiviteter och arrangemang.

Kortet innebär att du betalar som vanligt
men din kompis är med gratis.
Det kan vara entré, träningsavgift,
medlemskap och biljetter.

Du bestämmer själv vem som följer med.
Det kan vara en vän, en personal
eller en släkting.

Kortet är personligt och gäller hos de arrangörer som har anslutit sig.
Kortet gäller i Kronobergs län. 

Du kan söka Kompiskortet
om du har din adress i Växjö kommun.

Kompiskortet är ett samarbete mellan OMS-fritid
och kultur och fritidsförvaltningen i Växjö kommun.

Kontakt

Åse Magnusson, telefon 0470-79 60 46

Skriv ut
Senast uppdaterad: 13 december 2017
Lättläst