Mötesplatser

Mötesplats Norra Esplanaden 37

Mötesplats Norra Esplanaden 37 är för dig från 21 år och äldre.

Du kan komma hit för att träffa kompisarna.

Vi har information om vad som
händer i Växjö
och vad du kan göra på fritiden.

Vi planerar för er
som vill göra något tillsammans
Vi gör en månadsplanering.

Vi hjälps åt med servering i cafeterian.

Öppettider 

Torsdagar klockan 18.00 till 20.00 och
lördagar klockan 18.00 till 21.00.

Kontakt

Åse, telefon 0470-79 60 46

Fritidsgården Furutå

Fritidsgården Furutå är för ungdomar med särskilda behov.

Du som är 13 år och äldre får komma hit.

Hit kommer du som vill träffa kompisar, spela spel, ta en fika,hitta på något roligt!

På gården arbetar 2 st fritidsledare.

Du är välkommen att besöka oss när du vill.

Öppettider

Fritidsgården stängd för denna terminen. Öppnar igen v 34

Kontakt

Yvonne, telefon 0470 – 439 97

Musikcafé Hovslund

Vi har musikkvällar på Hovslund.

Vi lyssnar på musikunderhållning.

Fikar och pratar med varandra.

Träffar nya och gamla bekanta.

Vi vill gärna att ni som kommer från
gruppbostäderna sätter er vid olika bord.
Då kan alla få möjlighet att lära känna nya personer.

Inträde 50 kronor. Fika ingår!

 

Kontakt

Åse, telefon 0470-79 60 46

Skriv ut
Senast uppdaterad: 6 december 2017
Lättläst