Eldningsförbud i Växjö kommun

Länsstyrelsen har beslutat om eldningsförbud i Kronobergs län. Det råder extremt hög brandrisk i skog och mark.

Stäng meddelande

Söka lägenhet

I Växjö finns
2 kommunala bostadsbolag.

Bostadsbolagen heter
Växjöbostäder och Vidingehem.
Bostadsbolagen har tillsammans
en webbplats. 
Webbplatsen heter Boplats Växjö.

På webbplatsen Boplats Växjö
kan du se
vilka lediga lägenheter det finns.

Adress till webbplatsen är http://www.boplats.vaxjo.se/länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
Webbplatsen är inte lättläst.

Om du har frågor
kan du kontakta bostadsbolagen. 

Kontakta Växjöbostäder

Telefon 0470-59 90 00 
E-post info@vaxjobostader.se

Kontakta Vidingehem

Telefon 0470-70 17 70 
E-post bobutik@vidingehem.se

Skriv ut
Senast uppdaterad: 12 mars 2018
Lättläst