Eldningsförbud i Kronobergs län

Länsstyrelsen har beslutat om eldningsförbud i Kronobergs län. Det råder extrem hög brandrisk i skog och mark.

Stäng meddelande

Nätverket Expansiva Växjö

Växjö kommun har ett samarbete
med företag, universitet, organisationer
och föreningar.
Samarbetet kallas för
nätverket Expansiva Växjö.

De personer som är med i nätverket
träffas några gånger varje år.
Varje träff handlar
om ett visst ämne.

Ett ämne kan vara
hur många bostäder som ska byggas.
Ett annan ämne kan vara
hur vi får alla i Växjö att trivas bättre.

Vill du veta mer om nätverket
och hur du kan bli medlem?
Då kan du kontakta
Växjö kommun.
Säg att du vill prata
med någon om Expansiva Växjö.

Telefonnummer till oss

Du kan ringa oss
på telefonnummer 0470-410 00

E-post till oss

Du kan mejla oss
på e-postadress info@vaxjo.se

Skriv ut
Senast uppdaterad: 10 januari 2018
Lättläst