Kom och prata om Växjös framtid

Växjö kommun bjuder in dig till möte för att prata om Växjös framtid.
Alla är välkomna!

Hur ska Växjö vara att bo, leva och studera i?
Hur kan vi tillsammans göra Växjö bättre?
Vad är viktigt för dig i framtiden?
Pratar du arabiska, somaliska eller dari?
Då har vi tolk.

Kom och lyssna, prata och träffa andra.
Det är sju möten på olika platser i kommunen.
Alla möten är mellan klockan 18.00 och klockan 20.00.

Välj en dag och plats som passar dig

  • Torsdag 22 november – Katedralskolan, Samuel Ödmans väg 1, Växjö
  • Tisdag 27 november – Araby Park Arena, Höstvägen 5A, Växjö
  • Onsdag 28 november – Teleborg Centrum, skolan, Smedsvängen 72, Växjö
  • Torsdag 29 november – Braåsgården, Sjösåsvägen 15, Braås
  • Tisdag 4 december – Näckrosen i Ingelstad, Stationsvägen 2, Ingelstad
  • Onsdag 5 december – Pär Lagerkvistskola, Bredviksvägen 1, Växjö
  • Torsdag 6 december – Lammhults folkets hus, Jönköpingsvägen 10, Lammhult

Kan du inte komma?

Du kan ändå säga vad du tycker.
Svara på några frågor senast 12 december:

Du kan också alltid mejla Växjö kommun
info@vaxjo.se

Vill du veta mer?

www.vaxjo.se/invanardialoglänk till annan webbplats

Hållbar utveckling i Växjö kommun

Skriv ut
Senast uppdaterad: 6 december 2018