Eldningsförbud i Växjö kommun

Länsstyrelsen har beslutat om eldningsförbud i Kronobergs län. Det råder extremt hög brandrisk i skog och mark.

Stäng meddelande

Information om tillgänglighet

Det är viktigt
att lokaler som är öppna för alla
kan användas av alla.

Lokalerna ska fungera
även för den
som har ett funktionshinder.

Tyvärr fungerar inte alla lokaler
för den med funktionshinder.

Växjö kommun jobbar
med att förbättra lokaler
som kommunen äger
och har ansvar för. 

Det finns information om lokalerna
som hjälper dig
att förbereda dig
inför ett besök i lokalerna. 

I informationen kan du läsa
om hur lätt eller svårt
det är att ta sig runt i lokalen.

Du hittar informationen
genom att klicka på länken tillgänglighetsdatabasenlänk till annan webbplats.

Vill du vet mer kan du ringa kommunen.

Telefonnummer till oss

Du kan ringa oss
på telefonnummer 0470-410 00

E-post till oss

Du kan mejla oss
på e-postadress info@vaxjo.se

Skriv ut
Senast uppdaterad: 5 januari 2018
Lättläst