Frånvaroanmälan
I förskolan gör vårdnadshavare
frånvaroanmälan i appen Edlevo. Länk till annan webbplats.
Appen går att ladda ner via App Store
eller Google Play. Du loggar in med Mobilt BankID.
Länk till annan webbplats.
För fritidshem används Skola24 för frånvaroanmälan.
Schema för fritidshem in i verktyget Skola24. Länk till annan webbplats. Du loggar in med Mobilt BankID
Du kan ringa eller mejla till oss
Telefon: 0470-410 00
E-post: info@vaxjo.se
Senast uppdaterad: 19 februari 2025