Annevik

OMS-fritid har den Gula villan
i Annevik.

Annevik är öppet hela året
för dig som har en funktionsnedsättning.

Varje vardag i veckan kommer det olika grupper från boende eller daglig verksamhet till Annevik.

Annevik är annpassat
för dig som har ett handikapp.

På Annevik kan du promenera.

Det finns en kryddträdgård
och växthus där vi odlar olika grönsaker och frukter.

Det finns en badramp ner i Helgasjön
så du som har rörelsehinder kan bada.

Du kan åka flotte och åka båt.
Eller kan du åka kanot.

Du kan hyra Annevik över helgen
från fredag till söndag
men inte till privata fester.
Annevik är en alkohol och drogfri plats.

Vill du komma till Annevik
eller har frågor om uthyrning
kan du ringa kommunen.


Du kan ringa eller mejla till oss

Telefon: 0470-410 00

Senast uppdaterad: 20 mars 2024