Lediga jobb

Här hittar du lediga jobb i Växjö kommun.

Växjö kommun har idag
cirka 7000 anställda medarbetare.
I Växjö kommun bor många invånare
och fler flyttar hit.
Därför behöver kommunen
anställa fler kunniga medarbetare
på sina arbetsplatser.

Du hittar lediga jobb
när du klickar på länken:
Lediga jobb (ej lättläst information)

Du kan sortera jobben
enligt tjänst,
arbetsplats eller
sista ansökningsdag.

Det gör du
genom att klicka på
de små pilarna
vid de olika rubrikerna
högst upp i listan.

Behöver du hjälp
att söka jobb?

Du kan få hjälp
i Offentliga jobbs hjälpmanual Länk till annan webbplats.
(ej lättläst information).

Senast uppdaterad: 29 oktober 2025